måndag 25 april 2016

Realeasepartyt-Madison Square





Oj vilken fantastisk kväll det blev på Victoriateatern i lördags. Vi på scenen hade det otroligt roligt och av allt positivt jag läst på sociala medier så var alla nöjda i publiken också. Det värmer mitt hjärta mycket.

Jag fick många fina vitsord, kramar och ryggdunkningar efter spelningen och jag vill bara tacka er tillbaks. Ni var en väldigt bra publik.

Tack för alla presenter som bestod av teckning, blommor, flaskor, USB-minne, Phil Lynott bild, rosor, mascarapenna, gnuggistatueringar, CD, DVD,gitarrbok och manschettknappar.

Tack alla som filmade och tog bilder. Det kommer att tittas på många gånger. Dessutom kommer jag att visa en del för min mamma o pappa som tyvärr inte kunde delta denna kväll.



Som extranummer så får ni här en fin version av "Madison Square", filmat av Billy C.

Här köper du min skivan Rootsy
Här på Spotify
CD ON

// Lars Brundin





Här kommer lite bilder från Hussein El-Alawi, Mats Samuelsson, Frasse Franzen och många fler



Eddie Nyström Foto Peter Wanloo



Eskil Fagerström och Lars Brundin



Vy i Malmönatten


Foto Herbert Tinz


Lotta Gyllensten som fixade salongen och tog hand om gästerna så himla bra 

Trollkarlen Malin Nilsson laddar

Skratt och kramkalas i logen

Malin Nilsson underhöll i set2


Victoriateatern

Sista låten inför stående ovationer

Lars Thulin


Hanna Svensson



Herbert Tinz
Eskil Fagerström och Mange Andersson i kvällens coolaste soulbalad