fredag 29 april 2016

Lars Brundin "Hotel Royal" -nu i butik

I dag släpps mitt album "Hotel Royal". Efter ett och ett halvt år så finns nu min debut i butiker runt om i Sverige. En fin känsla om ni frågar mig. Från att ha bokat Victoriateatern som releaseställe, skrivit låtarna, satt ihop bandet, spelat in i studio, skaffat skivkontrakt så är den nu här! "Hotel Royal" som förhoppningsvis kommer att erbjuda er lyssnare olika rum som ni kan kliva in och ur i. Ta er in i i sviten, åk hissen, ställ er i baren eller lägg er på sängen i enkelrummet. Här finns en plats för alla.

Min förhoppning är att kunna gå in i studion igen för att ge er ytterligare platser som ni kan åka till.
Jag tackar er som stöttar mitt projekt, mina sånger och mina framträdanden och hoppas att vi ses på en scen nära dig snart.
Om ni vill vågar och kan hittar ni "Hotel Royal" här.
CDON
Bengans
Amazon




En kort snutt från release partyt med gästande Håkan Nyberg på trummor i "Naken i din säng"