fredag 15 januari 2016

Fredagsfunderingar jan 2016

On the corner ©Nikki Brundin

Så är det fredag. Inser att jag behöver få mitt hår klippt. Fixar tid med Frissan. Saknar mitt pass som fortfarande är på Kubanska konsulatet i Stockholm. De har haft det sedan okt 2015? Skall det ta så lång tid att få ett pressvisum dit? Jag vill vara på Kuba nu!
Har en viktig utomhusfotografering idag efter jobbet med ljus och blixtrar. Kanske i kallaste laget? Vi får se.
Snart släpps biljetterna till mitt skivsläpp på Victoriateatern den 23 april och jag hoppas på att det blir mycket folk. Det verkar vara rejält tryck och efterfrågan redan nu. Och på tal om den kvällen så kan det bli en och annan rejäl överraskning när det gäller gästartister. Återkommer om det.

Dottern fick en fin födelsedag i går i Norra Sverige. Det gör mig glad. Bara minus 17 där.
Jobbar i helgen och sedan ledig i två dagar. Längtar redan, känner mig lite sliten.

Så nu fredag