måndag 14 september 2015

Ställa ut i Amerika

Det är måndag kväll och klockan är en bra bit över 22.00. Jag sitter framför datorn och slöar medan TV:en går i bakgrunden. Lotta sitter jämte, också hon surfande. Jag har en ömmande fot och en sena baksidan lår som smärtar lite efter dagen innebandy.
Min vänstra hands lillfinger har sedan en tid varit utan känsel. Det märks att man inte är 25 längre. Det värsta är lillfingret. Jag kan inte ta Barreackord, lillfingret hänger inte med...

Annars har jag idag gått i ett ganska varmt Malmö och gjort ärenden. Haft ett möte och även hunnit med att fixa lite i hemmet. Just nu sitter jag och småler åt alla möten under mina små promenader i staden. Träffade han och hon, snickesanackade men två kollegor, sa hej hit och dit, blev lovad en lunch och han med ett besök och givande snack hos chefen på 4sound i hans oglamorösa kontor.

 Livet är rätt gott fast min kropp gnäller.
Just det! Han med att skriva en låt också samt skicka bilder till en inbjudan från USA om att ställa ut bilder. Se bilden nedan. Mer info kommer senare om de vill ha mig.
<3 br="">
Cirkusprinsessa med tax ©Lars Brundin