tisdag 25 november 2014

Portugal och var är min röda keps?

Jag hittade lite gamla filer från 2006 på en DVD-skiva. Det visade sig att de var från en resa till Portugal med kollegan Erik Magnusson (mannen som ligger raklång och letar efter en boll). Nu undrar jag var min röda keps tog vägen?

Annars har helgen varit fin med ett mycket avslappnat möte med huvudstaden. Där jag och Lotta froterade oss i olika kulturella engagemang. Det vi han med var fotomässa, konsert med Eldkvarn på Södra teatern, ABBA museet på Djurgården, besök och fika hos bästa M&D samt inmundigande av en kall pilsner på "The flying horse". Sistnämnda stället kommer inte att hamna i historieböckerna som ett trevligt ställe. 

Solen kom igår efter 25 dagar och fortsätter att skina på den blå himmeln.


Var tog den röda kepsen vägen?
Lissabon

Jag och Erik

Swing

Sänkning av HCP?