fredag 9 mars 2012

Fredag, Thåström och en bekännelse.

Glad Lasse före skoterfärden

Idag Fredag, härligt!
Jobbar kväll för Röjder ville byta. På jobblistan just nu Thåström, kul! Han plåtade jag sist med Ebba Grön, 1981 i Växjö Folketspark. De var på turne med Eldkvarn. Jag var alltså 15 år och smet förbi vakterna genom att påstå att jag jobbade för Smålandsposten. Det blev problem senare under kvällen när Smålandspostens riktiga fotograf kom. Han kom nämligen inte in. Gissa om han var förbannad! Men idag erkänner jag. Det var jag som sa att jag kom från SMP! ....
Hoppas på att ingen gör samma sak idag när jag skall plåta honom på KB.


Min hand är fortfarande helt kass efter skoterfärden. Har ingen kraft i tre av fingrarna och det är fortfarande en blödning i handen.
Men vad är en spik i foten......