söndag 11 mars 2012

Eldkvarn på Debaser

Lotta gav mig en present när jag fyllde år. Konsert med Eldkvarn på Debaser. Fantastiskt att hon fick dit bandet för min skull, tack!


Det blev en annorlunda och ganska "moderna" låtlista på Debaser. Det var inte riktigt "mina favoriter" men Eldkvarn leverera och Pluras snack mellan låtarna var roligt och bra. Sällan hört honom så verbal och rolig! Kanske alla kameror och mikrofoner i köket som har tvingat honom att öppna sig. Fortsätt så, det är bra!
Carlas fantastiska solo i "Mina stjärnor har slocknat " fick välförtjänta applåder. Tony fick applåder för att han var med i Aftonbladets korsord och man blir alltid på gott humör när man hör "Ett fall av kärlek" med Adrian Modiggård på sång.
Grattis Eldkvarn till en bra start på de 40 sista åren.


Foto: Lotta Gyllensten